Не Бегам ...

 

Јас знам дека незнаеш така да љубиш.
Зборувај ми за љубов
зборувај ми за она кое
еден мрзелив мачор го
има повеке од тебе
да го даде

Затоа се плашиш .
бидејки денот ти е краток.
и се кое си,
 е страв .
и дозволуваш ,
да ти минат деновите.

Твоето бреме е осветлено ...
од секоја твоја молба
за потврда на таа убавина
на тој ум .

Мојот терет е што те гледам
таква ...

Отепана од секоја мината бура
не ти кажувам за џабе,
сакај ме, ваков ко шо сум.
Не постои јас или ти,
таква е мојата љубов.
Во мојата љубов сме или
ние или никој.

Јас знам дека незнаеш така да љубиш.
Разбуди се.
Остави го сонот.
Не биди она кое е неизживеано,
како што беше пред да те знам.
Види го она малку
сон кој останал во човекот кој не спие
и види ја радоста кога тебе секој ден
ти е даден .

Јас знам дека незнаеш така да љубиш.
Се кое сум само ја оправдува
твојата школка.
Уште еден луд , уште еден дефектен
А Венера од бранот излезена сеуште не е

Ајде скрши ден , земи она кое е твое
оправдај го стравот .
Огнови за тебе секој ден палам
и молам богови древни
на нив барем за минута да се грееш .

 



Comments